Uslovi kupovine
Na osnovu odredbe čl.13 i čl. 27 zakona o zaštiti potrošača (sl. glasnik rs 62/2014) društvo sa ogrničenom odgovornošću za trgovinu, proizvodnju i usluge DOO GALE RUMA svoje potrošače koji robu kupuju preko interneta obaveštava:
1. Podaci o firmi
1.1 Osnovni podaci
DOO GALE RUMA
Poslovno ime: DOO GALE RUMA
PIB: 100778378
Matični broj: 08334510
1.2 Kontakt podaci – korisnički servis
Adresa: Vladimira Nazora BB
Telefon: 022/490-126
E-mail: gale@galeruma.rs
2. Zaštita privatnosti korisnika
Svim korisnicima/kupcima sajta https://galeruma.rs/ garantujemo putpunu privatnost. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o korisnicima/kupcima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Kupcima uvek dajemo mogućnost izbora, uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste u marketinške svrhe. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi ljudi koji odgovaraju za funkcionisanje sajta odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Prikupljanje, držanje, obrada i korišćenje podataka o ličnosti vrše se u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti (“Pravni osnov: Član 12. stav 1. tačka 3. Zakona o ličnim podacima."). Podaci o ličnosti se neće koristiti izvan svrhe za koju su prikupljeni, osim za potrebe vođenja krivicnog postupka ili zaštite bezbednosti Republike Srbije, na način predviđen zakonom. Preduzete su sve potrebne mere zaštite podataka, u skladu sa utvrđenim standardima i postupcima, a koje su potrebne da bi se podaci zaštitili od gubitka, uništenja, nedopuštenog pristupa, promene, objavljivanja ili svake druge zloupotrebe.
Prikupljene informacije se ne daju na uvid, niti se razmenjuju s drugim organizacijama koje su izvan sistema pripreme i uređivanja sajta, osim u slučajevima predviđenim zakonom. Podaci se neće koristiti u svrhe koje nisu u skladu sa zakonom niti na bilo koji drugi način koji bi mogao da bude štetan po Vas uključujući i narušavanje Vaše privatnosti.
3. Plaćanje
Plaćanje robe se obavlja u gotovini (prilikom pouzeća, novac se predaje predstavniku kururske službe) ili karticom (na sajtu, u nastavku procesa formiranja porudžnine). Za kupce koji izaberu plaćanje karticom važe navedene stavke pod tačkama 3.1. i 3.2.
Plaćanje platnim karticama Dina, Maestro, Visa i MasterCard je realizovano u saradnji sa Banca Intesa AD Beograd i obavlja se na posebnoj stranici jednostavnim unosom podataka sa vaše platne kartice.
3.1. Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem Interneta u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebnom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje Banka intesa Beograd, pa se tako kompletan proces naplate obavlja na stranicama Banka Intese. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
3.2. Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala na razumevanju.
4. Dostava
Dostavu vrši isključivo kurirska služba na teritoriji Srbije. Isporuku brzom poštom možete očekivati u roku od 2-5 radnih dana (dani vikenda (subota i nedelja) se ne računaju) za bilo koje mesto u Srbiji u kom je moguća dostava.
Rok isporuke je promenljiv u zavisnosti od toga da li je naručeni proizvod trenutno dostupan ili ste potvrdu o online kupovini dobili u toku vikenda ili državnih praznika.
SVI PROIZVODI IZ ONLINE PONUDE DOSTUPNI SU ZA PORUČIVANJE, A AKO PAK NEKI MODEL NIJE, MOŽEMO VAM PONUDITI ZAMENSKI MODEL SLIČNIH KARAKTERISTIKA!
Ne morate da brinete da li proizvod koji želite imamo na stanju. Sve što je u ponudi u mogućnosti smo da isporučimo saglasno očekivanom roku isporuke naznačenom uz svaki proizvod. Ponuda i cene na našem sajtu ažurni su na dnevnom nivou. Na Vama je samo da odaberete, poručite i sačekate kurira za par dana na svojim vratima. Mogućnost greške, nažalost, ne možemo isključiti. Ali ukoliko do iste dođe, najkasnije u roku od 24h bićete kontaktirani od strane naših komercijalista i dobiti informaciju o nastaloj grešci. U suprotnom, poručene proizvode dobićete na svojoj adresi saglasno rokovima isporuke naznačenim uz njih.
*Napomena: Ukoliko Vam je pošiljka stigla oštećena, najbolje je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik.
Kuriri pošiljke isporučuju radnim danima od 08 do 19h. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je pregledati paket da li slučajno postoje neka oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija oštećena u toj meri da je sadržaj ostećen ili nekompletan, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite telefonom na broj 022/490-126. Ukoliko paket nije oštećen preuzmite pošiljku i platite iznos računa uvećan za troškove dostave.
Isporuka na kućnu adresu za sve porudžbine je besplatna.
Isporuke se ne vrše subotom, nedeljom, državnim i verskim praznicima.
5. Politika reklamacija
U zavisnosti od vremena kada je nastao kvar, postoje sledeće kategorije reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda:
5.1 DOA – Dead on Arrival je reklamacija u trenutku instalacije ili prvog puštanja u rad.
To znači sledeće:
a) isporučeni proizvod je oštećen, nedostaju mu neki delovi (nekompletan je), ne odgovara projektovanoj nameni ili specifikaciji. U ovom slučaju problem se mora evidentirati na licu mesta, ispred kurira, tako što ćete proveriti robu i ukoliko nešto nije u redu, odmah prijaviti neispravnost. U koliko kurir ne sačeka da proverite paket rok za reklamaciju je 14 dana. Ukoliko je paket koji Vam je kurir dostavio oštećen možete odbiti pošiljku, ukoliko šteta bude ustanovljena nakon isporuke i otvaranje paketa dužniste da reklamaciju prijavite u roku od 24h jer u suprotnom neće biti prihvaćena.
b) ako tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite da je proizvod neispravan, potrebno je da nas odmah obavestite tako što ćete nas kontaktirati telefonom ili nam poslati mail sa opisom problema i Vašim kontaktom.
5.2 Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda.
U ovom slučaju, robu odnosite u maloprodaju gde ste proizvod kupili i gde ga možete reklamirati. Ako ste proizvod kupili preko web-a, kontaktirate nas na kontakt telefone koji se nalaze na našoj stranici kako bi se dogovorili o preuzimanju neispravanog uređaja i dostavili ga našoj službi reklamacija.
5.3 Reklamacija na oštećenu pošiljku
Ukoliko Vam proizvod koji ste poručili stigne oštećen prilikom isporuke, potrebno je u roku od 24 sata kontaktirati kurirsku službu koja je uređaj dostavila kako bi napravili zapisnik, a zatim nas obavestiti o tome.
Reklamacioni list možete preuzeti klikom na sledeći link Reklamacioni list.
6. Zamena i vraćanje
6.1. Zamena proizvoda
Ukoliko ste nakon prijema proizvoda utvrdili da Vam ne odgovara, molimo Vas da nas kontaktirate pozivanjem broja telefona 064/6446251 ili nam pošaljite email na adresu: gale@galeruma.rs. Neophodno je da u trenutku poziva imate pored sebe račun i da nam saopštite šifru artikla.
Isto tako, ukoliko ste nakon prijema proizvoda ustanovili da želite da ga zamenite za drugi proizvod iste ili veće cenovne kategorije, molimo Vas da nas kontaktirate pozivanjem broja telefona 064/6446251.
Nakon toga, vrši se fizička provera da li je dostupan željeni proizvod i Prodavac će Vas pozvati sa svim neophodnim informacijama. Zamena artikla se vrši u roku od 7 dana.
Poručeni proizvod, bez prethodnog kontakta i dogovora sa Prodavcem, ne možete samoinicijativno menjati u našoj prodavnici na adresi Vaša Adresa.
Poručeni proizvod nije moguće menjati ukoliko je korišćen, odnosno prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju.
6.2. Vraćanje proizvod
Imate rok od 14 dana, od dana prijema, da vratite robu prodavcu, ukoliko iz nekih razloga niste zadovoljni. Kupac robu može da vrati samo u sledećim slučajevima uz FISKALNI RAČUN i napisan RAZLOG VRAĆANJA. Mi ćemo robu prihvatiti i izvršiti povraćaj novca, ako u tom periodu niste oštetili ili na bilo koji drugi način umanjili vrednost proizvoda. Potrebno je da nas o tome obavestite i popunite obrazac za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na ovom sajtu. Povraćaj robe i novca ide o trošku kupca.
7. Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, DOO “GALE“ Ruma je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Amex, Dina i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Uslovima korišćenja definisana su pravila pri kupovini koja obezbeđuju kvalitet naše usluge i zadovoljstvo kupaca.
Opšti uslovi
Garancija kvaliteta
Web Prodavnica garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Svi proizvodi su originalne robne marke i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu.
U slučaju odstupanja od navedene specifikacije ili defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo, a sve troškove zamene snosi Web prodavnica. Potrebno je da proizvod vratite u originalnom pakovanju sa računom.
Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.
Uputstvo
Poštovani korisnici, molimo Vas da pre poručivanja naših proizvoda, pažljivo pročitate sledeće uslove. Svakom kupovinom na našem sajtu, znači da ste pročitali uslove i da ste saglasni sa njima u potpunosti.
Mesto isporuke naručene robe mora se nalaziti na teritoriji Republike Srbije.
Dostava nije ograničena iznosom ili količinom.
Prodavac je u obavezi da se stara da roba u najkraćem roku bude dostavljena Kupcu putem kurirske službe, a u slučaju nemogućnosti slanja robe iz bilo kog razloga, dužan je da Kupca o tome obavesti u roku ne dužem od sedam dana.
Zamena proizvoda može se izvršiti u roku od 14 dana od dana kupovine, odnosno uz račun i originalno pakovanje proizvoda. Troškove zamene i ovakvog povraćaja snosi kupac. Da biste ostvarili neko od prava prilikom vraćanja kupljenog proizvoda, naručena roba ne sme biti upotrebom oštećena ili pohabana, mora biti vraćena u originalnoj ambalaži, uz priložen račun.
Originalna ambalaža ne sme biti pohabana ili na drugi način oštećena, jer se u u tom slučaju ne priznaje pravo na puni povraćaj novca, već se od ukupne vraćene sume odbijaju troškovi oštećene ambalaže.
DOO “GALE“ Ruma garantuje kvalitet i originalnost robe koju isporučuje.
Prilikom preuzimanja paketa Kupac u prisustvu kurira ili poštara vizuelno proverava paket.
Ukoliko na paketu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, Kupac je dužan da zahteva otvaranje paketa u prisustvu službenog lica. Ako se tom prilikom ustanovi da su artikli oštećeni, službenik kurirske službe pravi zapisnik o reklamaciji.
U slučaju oštećenja sadržine paketa, kurirska služba nadoknađuje nastale troškove.
Poslednji korak poručivanja: Klikom na dugme “Završi kupovinu” dobijate automatsku e-mail poruku na osnovu koje Vas obaveštavamo da je Vaša porudžbina uspešno prosleđena službi internet prodaje na dalju obradu. Služba internet prodaje Prodavca će nastojati da u najkraćem roku proveri da li smo u mogućnosti da Vam obezbedimo poručeni artikal (artikle).
Ukoliko nismo u mogućnosti da vam obezbedimo poručeni artikal, obavestićemo Vas da poručeni artikal više nije raspoloživ, te da smo prinuđeni da vam otkažemo porudžbinu. U tom slučaju porudžbenica neće biti realizovana. Ukoliko je porudžbina placena karticom uplaćeni iznos biće Vam refundiran.
Ukoliko nismo u mogućnosti da Vam obezbedimo pojedine od više artikala koje sadrži vaša porudžbenica, telefonom će Vas kontaktirati naš operater internet prodaje i obavestiti koji od poručenih artikala nisu raspoloživi, a biće zatražena i Vaša saglanost da Vam isporučimo samo one artikle koje ste poručili, a mi ih pritom imamo raspoložive na stanju. U ovom slučaju ukoliko je porudžbina plaćena karticom izvršićemo delimičnu refundaciju uplaćenih sredstava. Nastojimo da stanje artikala na sajtu bude ažurno, ali zbog dinamičnosti tržišta postoji mogućnost da u određenim slučajevima poručeni proizvod više ne bude raspoloživ u našem magacinu.
Kako kupiti
Poručivanje se vrši popunjavanjem forme na sajtu koja je za to predviđena, ili telefonom
Ukoliko ste se odlučili za kupovinu stavljanjem proizvoda u korpu, proizvode u korpi možete pregledati klikom na ikonicu korpe koja se nalazi u gornjem desnom uglu sajta. Kada se nalazite u korpi, možete isprazniti korpu, ažurirati korpu ili završiti kupovinu.
Da biste završili kupovinu potrebno je da u vašoj korpi kliknete na dugme “nastavite na kasu”. Sledeći korak je izbor načina na koji ćete završiti kupovinu. Možete kupiti kao gost, možete se registrovati kao novi kupac ili se možete prijaviti ukoliko ste već registrovani kupac. Postupak kupovine sastoji se od sledećih koraka: